Какво стои зад концепцията Yettel Town

Какво стои зад концепцията Yettel Town

Ребрандирането на компания като нашата изисква много труд, координация, но и отдаденост към целия процес. Ние се постарахме да случим промяната по по-различен начин, с прякото участие на нашите служители, споделя Галина Чулева, главен директор „Управление на хора и култура“ в Yettel.

- Госпожо Чулева, зад всеки бранд стоят хора. Като един от най-големите работодатели в страната, какви хора работят в Yettel?

- Смея да кажа, че работят най-добрите, защото за мен те са такива. И резултатите, които постигаме, го показват. Сега с ребрандирането още веднъж се убедих, че нашите служители са истински професионалисти, които са отдадени на работата си и носят у себе си желанието за промяна. Ние имаме над 1800 служители, които работят в различни направления в цялата страна и които имат възможност всеки ден да създават стойност за клиентите и да променят средата около себе си. Гордеем се, че осигуряваме спокойна и стабилна работна атмосфера, в която всеки може да развива потенциала си.

- Как приемат те промяната?

- Ребрандирането на компания като нашата изисква много труд, координация, но и отдаденост към целия процес. Ние се постарахме да случим промяната по по-различен начин, с прякото участие на нашите служители. Голяма част от този бранд, ценностите, идентичността и всичко зад него са създадени с активното участие на наши служители, експерти в различни области от България, Сърбия и Унгария. Очаквано, колегите смятат, че брандът е много силен и носи потенциала да надгради нашата така или иначе водеща позиция на пазара. Радвам се, че предприехме този подход, защото за нас е важно колегите да приемат Yettel като нещо свое, част от тях самите, възможност да създадем и развиваме нещо страхотно и уникално заедно. Според новото ни месечно проучване на ангажираността (март 2022 г.) колегите посрещат новия бранд с вълнение, любопитство и много положително отношение към амбицията, заложена в него, да помага на хората да постигат живот в баланс.

- Какво означава това на практика? Как служителите ще имат възможност да помогнат на клиентите да постигнат баланса между технологиите и живота?

- Балансът означава различни неща за различните хора. Ключът към успеха е умението да разбираме нуждите на нашите клиенти и да познаваме все по-нарастващата роля на технологиите в живота на съвременния човек. За някои това е вълнуващо, а за други е плашещо и объркващо. В днешния хиперсвързан технологичен свят отговорността ни като телеком партньор на нашите клиенти е все по-голяма. Важно е да осигуряваме не само бърза, но и надеждна и сигурна мрежа, да обслужваме клиентите качествено, но и бързо, без да губим тяхното време, и да им предлагаме продукти и услуги, които дават различни решения и помагат на всеки да постигне своя баланс в живота.

За служителите ни е вълнуващо да бъдат част от намирането на решения, с които технологиите ни помагат да се свързваме по по-добри начини, да създаваме време да бъдем с хората, с които искаме да бъдем, и да правим нещата, които искаме да правим и когато решим да ги направим. И всичко това сигурно и надеждно с мисъл за природата.

- Как вашите служители ще имат възможност да изживеят бранда сега, след обявяването му?

- Yettel е бранд, създаден през XXI в. за хората на XXI в. и е вдъхновен от градския и модерен живот. В началото на този месец представихме концепцията за Yettel Town. Накратко, това е място, в което служителите ни могат да „живеят“, видят и опитат новия бранд както в дигиталните ни канали, така и във физическото ни офис пространство, решено в модерен и функционален дизайн и с мисъл за природата. В Yettel Town служителите ни намират бързо и лесно както всичко необходимо за работното ежедневие, така и за нашите програми за здраве, благополучие, социална отговорност, доброволчество и ангажираност. В момента всички наши служители преминават през специална програма да се запознаят с новия бранд, неговите ценности и корпоративната култура, която го изгражда. След това предстоят редица уъркшопи и вътрешни хакатони, с които да продължим разговора с нашите служители за това какво е балансът за тях и заедно да намерим нови решения и изражения на баланса в работната среда.

[[{"fid":"391462","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":800,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

- Планирате ли да продължите някоя от програмите, които стартирахте под бранда „Теленор“?

- Новият бранд не означава край, а ново начало. Планираме да вземем най-доброто, което успяхме да постигнем с „Теленор“, и да го надградим. Със сигурност ще продължим успешни и доказали се инициативи като програмата за кариерно развитие и социална интеграция на хора с различни възможности Open Mind. Тази двугодишна програма дава шанс на хора с увреждания да развият своите социални и функционални умения в реална бизнес среда, като по този начин повишат квалификацията и конкурентоспособността си на пазара на труда, докато получават безценен практически опит и придобиват увереност в професионалните си качества.

Друга много силна програма е стажантската, към която всяка година отчитаме увеличаващ се интерес. Тя цели да развие в бъдещите професионалисти ключови компетенции, които да им помогнат за уверен старт в кариерното развитие. В рамките на програмата за всеки стажант се изготвя индивидуален план за развитие, съобразен с реални бизнес и стратегически цели.

Ако трябва да се върна към концепцията за баланса, вярваме, че тя е ключова, когато говорим за управление на хора. Гордеем се, че и към момента в Yettel осигуряваме благоприятни условия за постигане на баланс между работа и свободно време с възможност за хибриден режим на работа и множество програми за здравно, психично, финансово и кариерно благополучие. Повечето ни вътрешни процеси и комуникация са дигитализирани, така че спестеното време колегите да могат да използват за създаване на креативни и стойностни предложения за клиентите или за обучения за повишаване на квалификацията и личностно развитие.

Текстът е публикуван в новия брой на сп. "Мениджър", който е на пазара

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ