Доверието на германските потребители се понижава

Доверието на германските потребители се понижава

Потребителското доверие в Германия отчита спад за ноември въпреки засилването на очакванията за икономиката и готовността на домакинствата в най-голямата европейска икономика да харчат пари. Това сочи публикувано днес проучване, цитирано от ДПА.

Изпреварващият индекс за потребителското доверие на нюрнбергския изследователски институт GfK се понижава за втори пореден месец, отстъпвайки до 10,7 пункта за ноември спрямо 10,8 пункта през октомври.

"Въпреки това потребителското доверие все още е добро", посочва анализаторът на института Ролф Бюркъл.

Според анкета, направена сред 2000 потребители, институтът прогнозира спад идния месец след понижението на очакванията на потребителите за доходите.

Изследването на GfK бе оповестено, след като вчера бяха публикувани данни за рекордно високо бизнес доверие през октомври на фона на засилващ се икономически оптимизъм сред бизнес лидерите.

GfK потвърди, че очаква частното потребление да нарасне с поне 1,5 процента тази година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня