Български стартъп избран за партньор от най-голямата американска платформа за уеб магазини

Български стартъп избран за партньор от най-голямата американска платформа за уеб магазини

Българският стартъп StoreGecko подписа споразумение за двустранно партньорство с водещата американска платформа за онлайн търговия – BigCommerce.

Младата българска компания предлага приложение за управление на електронен магазин или платформа за е-търговия, което позволява лесно управление на продуктите и услугите. StoreGecko е създадена преди по-малко от три години в София. Екипът се състои от 10 души и разработва решение за управляване на продуктите в уеб магазините.

По силата на договора българската компания ще бъде предлагана от американската платформа като едно от ексклузивните приложения, които ще помагат на онлайн магазините по целия свят по-лесно и бързо да управляват продуктите си.

“Изключително щастливи сме от новото партньорство. Трета година сме на пазара на електронната търговия и дойде моментът, в който един от най-големите и влиятелни играчи на пазара ни забеляза. Това за пореден път ни показва, че развиваме продукта си в правилната посока, което мотивира още по-силно екипа на нашата компания да работи още по-усилено и да навлизаме на нови пазар”, сподели Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на StoreGecko. “Навлизането на пазара в САЩ е както голям успех, така и сериозно предизвикателство за нас, защото работата с BigCommerce изисква побързи темпове на развитие и увеличаване на екипа”, допълни той.

Компании от всякакви размери използват платформата BigCommerce да стартират, да промотират, да управляват и да развиват успешен онлайн бизнес. Според анализи на агенцията за проучване на пазара Ипсос, онлайн магазини, направени на BigCommerce, растат приблизително два пъти по-бързо от средното темпо за индустрията.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ