Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Apple продала повече часовници през 2019 от цялата швейцарска часовникарска индустрия
Технологичният гигант Apple продава повече часовници от цялата швейцарска часовникова индустрия, съобщи The Verge. Apple Watch не просто е най-продаваният smartwatch през изминалата година, но засрами цялата швейцарска часовникарска индустрия, според оценките на продажбите, изготвени от Strategy Analytics.
Докладът изчислява, че от Apple са доставили близо 31 милиона броя електронни часовници през 2019 г., което е 36% скок спрямо предходната година. Швейцарската часовникарска индустрия, която включва марки като Swatch и TAG Heuer, е доставила само приблизително 21,1 милиона бройки, което е спад от 13% на годишна база.
"Аналоговите ръчни часовници остават популярни сред по-възрастните потребители, но по-младите купувачи се насочват към "умни" часовници", пише Нийл Маустън, изпълнителен директор на Strategy Analytics.
Според анализатора на Strategy Analytics Стивън Уолцер "традиционните производители на швейцарски часовници, като Swatch и Tissot, губят войните за smartwatch (умни часовници). Apple Watch доставя по-добър продукт и притежава по-дълбоки канали за търговия на дребно. Продуктът и марката също така са по-привлекателни за по-младите потребители, които все повече искат цифрови аксесоари за китката. Прозорецът на швейцарските марки часовници, които могат да окажат влияние върху smart часовниците, се затваря".
Apple Watch е лидер на пазара в категорията smartwatch от много години и веднъж успя да надмине швейцарската индустрия на часовници по тримесечни продажби през 2017 г., но това е първата пълна година, в която продуктът надмина своя аналогов конкурент.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.