Адидас залага на рециклирани продукти за ръст на печалбите

Адидас залага на рециклирани продукти за ръст на печалбите

Производителят на спортна екипировка Адидас (Adidas) очаква продажбите и печалбата му отново да нараснат през 2021 година, след като през 2020-а приходите му се понижиха заради пандемията от коронавируса, предаде ДПА. Миналогодишните продажби на Адидас възлизат на 19,8 милиарда евро (23,5 милиарда долара), което е спад с 16 процента спрямо 2019-а. Оперативната печалба се е сринала със 78 процента до 429 милиона евро.

Американският филиал Рийбок (Reebok) вече не е част от финансовите отчети на Адидас, след като компанията реши да продаде затруднената марка.
Производителят на спортни стоки обяви в средата на февруари, че възнамерява да се съсредоточи върху укрепване на позицията на основната си едноименна марка на световния пазар, припомня БТА.

Компанията обяви и дългоочакваната стратегическа реформа, с акцент върху допълнителните приходи от устойчиви продукти и нов поглед върху собствения бранд на фона на плановете за продажба на дъщерното дружество Рийбок.

До 2025 година печалбите би следвало да нараснат с 16-18 процента, заяви главният изпълнителен директор Каспер Рорщед. Нетната печалба през 2021 година трябва да достигне между 1,25 и 1,45 милиарда евро, добави той. По думите му 90 на сто от продуктите се очаква да бъдат устойчиви откъм материали и производство. Компанията планира от 2024 година да използва само рециклиран полиестер. Освен това Адидас ще инвестира още 1 милиард евро в стратегията си за онлайн продажби.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса