Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|7 ползи от избора на точен логистичен партньор
От него зависи успехът на старта и на финала на бизнеса, а с развитието на онлайн търговията все по-често ще бъде и „лицето“ на компанията ви. Ето защо е важно да се доверим на подходящия
1. Време
Времето е най-ценният ни актив. Именно таймингът е решаващият фактор за успех в бизнеса. Отличният логистичен партньор изпреварва времето, за да влезе в сроковете независимо от извънредните обстоятелства. А това може да е критично за вашия бизнес – от навременната доставка на ресурси до спазването на ангажиментите към крайния клиент.
2. Оптимизирани разходи
Говорим не просто за цени на транспортни и логистични услуги, а за комплексна оценка. Партньор със сериозен капацитет може да ви предложи по-добри условия, както и да разтовари бизнеса ви от тежестта на фиксирани и непредвидени разходи за склад, автопарк, персонал, поддръжка. Освобождавате мигновено и оперативни средства.
3. Ефективност
Мантрата ни по време на криза. Аутсорсването на складовите услуги е сред добрите примери. Вече утвърдена в световен мащаб, тенденцията навлиза и в България. В Transpress отчитаме 30% ръст в този сегмент в резултат на решението на наши клиенти да се откажат от собствените си складове. В неясни времена и при необходимост от намаляване на разходите просто плащате само за това, което ползвате.
4. Гъвкавост
Освен гъвкавост в ползването на складовия капацитет с опитен доставчик със сериозен ресурс, международна мрежа и пълна гама от услуги много по-лесно се преодоляват и предизвикателствата, свързани с прекъсвания по веригата за доставки, излизане на нови пазари, преориентиране към онлайн търговия.
5. Грижа за клиентите
От работата на транспортно-логистичния ви партньор зависи и задържането на клиентите ви. Когато една забавена доставка спира цяло производство, объркана или повредена пратка излага на риск цял бизнес, подарък за дете идва след Коледа, се нарушава доверието. Това ще става все по-важно с очакваното удвояване на онлайн търговията.
6. Доверие
За мен това е ключовият KPI. През 2020 г. имаме 16% ръст на клиентите, но не по-малко важно е, че има компании, с които работим от 27 години. За да ни се доверяват, първо трябва да изпълняваме ангажиментите си. Въпреки предизвикателните времена тази година отбелязваме рекорд в качеството – 98,5% от пратките пристигат навреме. Но доверието има и други компоненти– да си честен, да пазиш неутралитет и конфиденциална информация, да не злоупотребяваш, ако си в силна позиция.
7. Доверие
В нашата компания сме избрали доверието за основен KPI. През 2020 година постигнахме 16% ръст на клиентите, но не по-малко важно за нас е, че има компании, с които работим още от самото начало, преди 27 години. За да спечелим доверието им, първо трябва да изпълняваме поетите ангажименти. Въпреки предизвикателните времена, тази година отбелязваме и рекорд в качеството – 98,5% от пратките ни пристигат навреме. Но има и много други компоненти на доверието – да бъдеш честен, да бъдеш насреща, да пазиш неутралитет и конфиденциална информация, да не злоупотребяваш, ако си временно в силна позиция.
[[{"fid":"368306","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":476,"width":715,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Transpress е транспортно-логистична компания с 27 години опит на българския и международния пазар, екип от 600 служители, автопарк от над 250 автомобила, 11 логистични центъра у нас, а благодарение на партньорството с международния гигант Dachser оперира в мрежа от 430 локации в цяла Европа. Осигурява превоз на над 1 млн. пратки годишно и пълна гама транспортни и логистични услуги. Има лидерска позиция на пазара на палетни пратки у нас, а под бранда Green Courier развива куриерски услуги за бизнеса и хората с грижа към околната среда.
Автор: Веселин Стоянов, основател и управител на Transpress. Текстът е от бр. 12/20 на сп. "Мениджър"
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.