Тайните на ефективната промяна

Тайните на ефективната промяна

Каква е тайната на ефективната промяна? Според ново изследване компаниите, които лесно постигат промяна е много по-вероятно да следват формално, систематичен процес и да имат служители, които да движат и отговарят за промените. Изследване на Towers Watson идентифицира шест фактора, които имат значително влияние върху цялостния успех на компанията в управлението на промяната. Това са лидерство, оценка, комуникация, обучение, ангажираност и устойчивост.

"Когато става въпрос за управление на големи организационни промени много компании минават през трудни времена", каза Фил Мерел от Towers Watson UK, който е директор управление на промяната. Но най-ясното послание от изследването е, че организациите, които постигат ефективна промяна са тези, които подхождат системно.

Две трети (65%) от компаниите с най-добрите практики за управление на промените следват формално, систематични процеси, установява проучването, в сравнение само с 14 на сто, които имат ниска ефективност на промяната.

Ясното лидерство от върха има дълбок ефект върху ефективността на промяната. Помощта от ръководството играе огромна рганизационна роля в разработването на ясна визия за желаните резултати, създаване на интегрирана стратегия за комуникация, управление на промяната и създаване на силна мотивация на служителите за постигането на организационни промени, които имат най-голямо влияние в цялостния успех компанията.

Повече от осем от 10 (84%), високоефективни компании имат ясна визия за това каква е тяхната организационна промяна, каква цел искат да постигнат с нея, в сравнение с едва една от всеки пет фирми с ниска ефективност на промяната. Трябва да се отбележи, че висшите комуникационни лидери в компанията трябва да имат най-голяма роля при промените. Те с тези, които тоно и ясно могат да предадат на служителите какво се очаква от тях, какви са следващите им цели. Освен това те могат лесно да ги увлекат в промяната, която да се случи по-бързо по този начин. Ясната концепция за това какво точно върши всеки един служител е това, което прави организацията успешна по пътя, по който е тръгнала.

Ефективната комуникация е важен елемент от управлението на промяната и освен това може значително да повлияе на финансовите резултати в положителна посока. Дружества, които са високо ефективни в комуникацията, както и други дейности управляват промяната до два пъти по-добре от останалите.

Светът постоянно се променя с по-бързи темпове отколкото ни се иска. За да не изоставаме в модерните и динамичне времена имаме нужда от адаптивност и стратегия за промяна, което да ни поддържа конкурентноспособни.

Браян Амбъл за Management Issues

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ