Ново име и ръководство за Флорина-България ЕАД

Ново име и ръководство за Флорина-България ЕАД

2013 година определено е ключова за лидера в производството на сокове. В съответствие със стратегията си за развитие Флорина-България ЕАД взе решение за промяна на името си като по този начин разграничи компанията от основния й бранд.

Болкан Бевъриджис Кампъни отразява плановете на ръководството й за разгръщане имиджа на компанията отвъд марката Флорина.

Ръководител на този курс на промяна ще бъде новият изпълнителен директор на компанията – г-н Брадли Тайма. Г-н Тайма притежава бакалавърска степен по Бизнес администрация от Държавния университет в Айова, САЩ, и дългогодишен опит в производството. Започва кариерата си в „Пепси Ко“, след което заема различни позиции в „Крафт Фудс” САЩ, Австрия и България.

За да отрази новия курс в развитието си, Болкан Бевъриджис Кампъни въвежда и нова корпоративна идентичност. Графичният елемент и цветове на новото лого целят да пресъздадат свежестта и енергията, скрита капката.„Новата идентичност отразява визията ни за бъдещето, стремежа ни да надградим върху вече утвърдената си пазарна репутация“ – коментира г-н Тайма.

От Болкан Бевъриджис Кампъни скоро предвиждат създаването сайт на компанията и модернизация на визията и функционалността на уебстраницата на марката Флорина.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса