Какво ще кажат другите за вас?
Вие сте работили дълго и упорито, за да изградите солидна репутация. Но какво казват другите за вас: "Тя е много иноватевен маркетолог, той е страхотен адвокат?" А какво бихте желали да казват, когато се „ребрандирате”? Хората преосмислят дълго време как да поемат ново предизвикателство, да оборят някое схващане за себе си или да стигнат до някакъв напредък. Понякога, промените са големи - финансов мениджър преминава в сектора на услугите на дребно, рисков капиталист става учител по йога.
Ние съдим за себе си по това, което сме способни да направим, а другите съдят за нас по това, което вече сме направили, пише Harvard Business Review. Вашата промяна може да е голяма и смислена за вас, но как да накарате другите да я приемат и оценят?
Първо, дефинирайте посоката. Промяната, особено, когато е крайна, не е лесна работа и ако не е добре планирана, ще свърши объркващо за вас и за другите. След това трябва да изградите умения, необходими за новото ви амплоа. Задайте си въпроса какво още трябва да знаете. Усвояването на новите умения ви трябва, за да ви даде увереността да започнете да популяризирате новата си идентичност и да ви доведе до доверието, което ви е необходимо.
Решете какво е вашето уникално предимство, което предлагате. Това е, което хората ще си спомнят за вас и което трябва да използвате във ваша полза. Трябва да изоставите старата си марка, ако искате да се състезавате на нов пазар.
Някои промени са малки, други големи, но всички те изискват ясен план и ясно дефиниране на крайната цел. Помислете какво искате да казват другите за вас, когато сте приключили с промяната. Вероятно, когато осъществите промяната, ще се сблъскате със сериозна конкуренция, а това, което може да използвате като предимство е да впрегнете предишния си опит в новата работа.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.