Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Зрителят на пиедестал
БОРИСЛАВ ГЕОРГИЕВ - медия директор, Argent
Зрителят на пиедестал
БОРИСЛАВ ГЕОРГИЕВ - медия директор, Argent
БОРИСЛАВ ГЕОРГИЕВ - медия директор, Argent
За да привлекат аудитория и за да са конкурентни на стрийминг платформите, много български телевизи онни канали и продуценти инвестират в създаването на оригинални сериали, пре давания и филми, които да са уникални и привличащи вниманието на зрителите. В същото време самите телевизии предлагат свои стрийминг услуги, което дава възможност на потребителите да гледат видео съдържание онлайн по свой избор. Това, което медиите трябва да имат предвид, е възможността потребителите да получават новини и информация от различни дигитални канали. Тази тенденция е много вероятно да доведе до промени в моделите на продажба и доставяне на реклама и финансиране на самите медии.
Играчите на тв пазара все по-категорично се разделят на две основни групи: традиционната линейна телевизия, която обхваща всички видове телевизия на живо и в реално време, и нелинейната (connected, или „свързана“ телевизия), която дава възможност зрителите да гледат съдържание по свой избор, което се доставя чрез интернет, а не през кабелна, сателитна или ефирна мрежа. И ако по-зрялото население все още предпочита линейната, то по-младите поколения ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Новата игра на тронове
Global Edge |
Обновена 15:31ч., 29.10.2024
Езикът на горещите конфликтни точки
Global Edge |
Обновена 15:31ч., 29.10.2024
Шансовете пред България
Тема на броя |
Обновена 15:30ч., 29.10.2024
Лидерството не е титла, която може да се присвои
Leader's Hub |
Обновена 15:30ч., 29.10.2024
Далеч от фундамента
Бизнес |
Обновена 15:30ч., 29.10.2024
Ключови думи
телевизия
медии
реклама
комуникации