Фотосюжет: Карнавалът във Венеция
Откриването на карнавала във Венеция бе ознаменувано с водно шествие по „Канале гранде“, което завърши пред моста „Риалто“ с пъстроцветни гирлянди и конфети - всички напълно биоразградими, съобщи АП, цитирана от БТА.
Карнавалът във Венеция привлича хиляди туристи в града на лагуната, за да наблюдават водното шествие, което е едно от най-интересните събития, и да наблюдават участниците, облечени в пищни костюми и маски, които се разхождат по тесните улички и се събират на площад „Свети Марко“, за да се снимат.
Популярното събитие принуждава властите да обозначат временно някои улици като еднопосочни, за да се осигури движението на пешеходците.
Тазгодишните карнавални тържества, които продължават до 4 март, са посветени на известния прелъстител Джакомо Казанова, роден във Венеция преди 300 години.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Белият дом призовава Европа да направи избор между технологиите на САЩ и Китай
Технологии |Финансовият министър: Никога не сме били по-близо до еврозоната
Политика |Спецпратеникът Стив Уиткоф: Може да сме на прага на нещо, важно за целия свят
Свят |UBS представи най-мрачната прогноза за икономиката на Китай
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.