Игра на удивителния знак в реклама на Durex

Игра на удивителния знак в реклама на Durex

Durex се заиграва с един от препинателните знаци - удивителния, по простичък, но много идеен начин в тази своя нова реклама, предназначена за печатните медии и отразена от блога за маркетинг Creative Criminals. 

Мотото на кампанията е "Почуствай тънката разлика с Durex", а добррият криейтив печели усмивки и високи оценки сред публика и професионалисти-рекламисти. Рекламата доказва колко приятна и ефективна може да бъде идеята, без да са нужни големи пари са атрактивни графики, анимации, рекламни пакости и експерименти. 

Да живеят идеята в рекламата и простата визия, която комуникира разбираеми послания!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня