Филип Морис отбелязва 10 години IQOS под знака на Neon Purple

Филип Морис отбелязва 10 години IQOS под знака на Neon Purple

Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) отбелязва 10 години от лансирането на първото в света бездимно устройство IQOS, с която направи първата сериозна стъпка към реализиране на визията си за бъдеще без дим. Днес бездимните алтернативи на ФМИ се предлагат на над 80 пазара по цял свят, а IQOS е водещ в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20.8 млн. са спрели да пушат изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към продукта. На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50%.

През изминалото десетилетие Филип Морис Интернешънъл непрестанно работи в посока разширяване на портфолиото си от научно-обосновани бездимни алтернативи, взимайки предвид очакванията на пълнолетните потребители.

„Тази годишнина ни дава възможност да погледнем назад към свършената работа и натрупания опит досега в реални условия, както и да затвърдим ангажимента си към изграждане на бъдеще без дим. През последните десет години преминахме през един непрестанен процес на усъвършенстване, в който портфолиото ни от бездимни алтернативи се разрастваше, оказвайки положително въздействие върху милиони пълнолетни потребители по света и в България. Продължаваме да правим нововъведения, да разчитаме на науката и да предлагаме на потребителите си продукти, които отговарят на техните нужди и представляват потенциално по-добра алтернатива на тютюнопушенето", заяви Демиан Пинтос, генерален мениджър на Филип Морис България.

У нас, компанията отбелязва годишнината с лансиране на новата си лимитираната серия IQOS ILUMA Neon Purple. Тя е вдъхновена от Япония - първата страна, в която стартират продажбите на системата за нагряване на тютюн преди десет години.

Дизайнът на новата лимитирана серия Neon Purple на IQOS ILUMA интерпретира неоновата гама на лилавия цвят. И трите модела в серията се отличават с корпус от анодизиран алуминий в ефектен виолетов нюанс – neon purple.

„С представянето на IQOS ILUMA в България направихме революция в категорията, като въведохме технологията за индукционно нагряване без нагряваща пластина в холдъра, което премахна и нуждата от почистване. Лимитираната серия Neon Purple на IQOS ILUMA също използва иновативната система за нагряване, като освен това, е отличена с престижната международна награда за продуктов дизайн на Red Dot GmbH & Co. KG за своята стилна естетика и дръзка цветова палитра”, коментира Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на Филип Морис България.

Неонът и магнетичната сила на неговите цветови отблясъци се оказаха в центъра на творческото вдъхновение и на шеф Илиан Кустев и ресторантьорът Явор Сарафов, които също станаха част от своеобразното турне на Neon Purple, преминаващо през няколко големи български града, събирайки на едно място представители на IQOS общността в България, която вече наброява повече от 350 000 пълнолетни потребители. Популярните майстори на кулинарното изкуство създадоха колекция от шоколадови бонбони, залагайки на силата на цвета на неона.

Серията от активности с тяхно участие ще продължи през целия месец в различни точки на страната – София, Пловдив, Бургас и Варна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ