"Флорина" представя напитка от роза „Дамасцена”
Компания „Бест Фрутс“, която развива марката „Флорина” в България и чужбина, представи няколко нови напитки на честването на фолклорен център „Нестия”. Гостите – посланици, мениджъри на компании от хранително-вкусовата промишленост, от туризма, бяха впечатлени от напитката с екстракт от роза „Дамасцена” и от студения чай с три страхотни вкуса.
Изисканото събитие се проведе в галерия „Европа” и бе част от честването на 25-годишнината на български арт и фолклорен център "Нестия". От тук тръгна и пролетното надиграване и надпяване на „Нестия”.
Центърът развива активна международна дейност, организира участия на фолклорни групи от всички краища на България в международни и български фестивали и конкурси.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.