"Флорина" представя напитка от роза „Дамасцена”

Флорина представя напитка от роза „Дамасцена”

Компания „Бест Фрутс“, която развива марката „Флорина” в България и чужбина, представи няколко нови напитки на честването на фолклорен център „Нестия”. Гостите – посланици, мениджъри на компании от хранително-вкусовата промишленост, от туризма, бяха впечатлени от напитката с екстракт от роза „Дамасцена” и от студения чай с три страхотни вкуса.

Изисканото събитие се проведе в галерия „Европа” и бе част от честването на 25-годишнината на български арт и фолклорен център "Нестия". От тук тръгна и пролетното надиграване и надпяване на „Нестия”.

Центърът развива активна международна дейност, организира участия на фолклорни групи от всички краища на България в международни и български фестивали и конкурси.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса