Таблетите се превръщат в любима играчка за българските деца
Децата в България между 6 и 12 години предпочитат да прекарват времето си пред таблет, вместо да играят с конзола или да гледат телевизия. Това показа проучване на най-големия електронен магазин в Източна Европа eMAG.bg, част от eMAG Group.
Родителите на малчуганите споделят, че децата свикват бързо да боравят с таблета, тъй като обикновено менюто на игрите и приложенията са интуитивни. Сред предимствата, които потребителите изтъкват, са: голям екран, здравина, портативни размери и ниско тегло, което прави таблетите идеалното средство за забавление на хлапетата в колата, на плажа или на село. Родителите споделят още, че таблетът е и начинът децата да не окупират мобилния им телефон заради игрите в него и да набират по погрешка телефонни номера от указателя.
Любимата марка на българите при таблетите като цяло е Samsung, а най-предпочитаният размер е 7’’. Средната цена на закупен таблет в emag.bg през последните шест месеца е 395 лева, като количеството продадени таблети надвишава това на лаптопите с близо 20%. През първото полугодие на 2013 онлайн потребителите са пазарували средно 2-3 пъти през интернет, като електрониката бележи значителен ръст от 23% като дял от обичайните покупките онлайн на годишна база.
„През юни, след края на учебната година, се наблюдава отчетлив ръст в търсенето на таблети във всички ценови сегменти.”, казва Огнян Лахчев, бизнес проектен мениджър на eMAG. „Очевидно потребителите виждат в таблетите тяхната мултифункционалност и все по-често ги подаряват на децата си. За щастие при нас всеки родител може да намери подходящия таблет според семейния бюджет и предпочитания цвят.”
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.