Живна търговията с облигации на БФБ

Живна търговията с облигации на БФБ

След три седмично затишие, днес търговията с облигации на Българската фондова борса се възроди. Общият оборот възлезе на 800 хил. лв., като 410 хил. лв. от него, или 51%, дойдоха от сделки с облигации.

На пазара на акции се натрупа оборот от 282 хил. лв., а с АДСИЦ - 42 хил. лв. Изтъргуваните компенсаторни инструменти бяха за 5 хил. лв.

През целия ден водещите индекси се движеха в отрицателна посока, като в крайна сметка три от тях завършиха на минус.

SOFIX спадна с 3,76 пункта, или 0,95%, до ниво от 393,44 пункта

BG40 намаля с 0,58 пункта, или 0,51%, до 112,51 пункта.

BGTR30 загуби 1,96 пункта, или 0,66%, до 295,44 пункта.

Единствено BGREIT нарасна с 0,52 пункта, или 1,28%, до ниво от 41,08 пункта.

Българските индекси завършиха в унисон с европейските, при които спадът е около 0,50%. Азиатските също са на минус, понижавайки се от 0,17% до 0,64%.

Най-голям оборот постигнаха книжата на „Доверие Обединен Холдинг” (0%) – 81 хил. лв., Централна корпоративна банка (-0,87%) – 25 хил. лв. „Софарма” (-0,74%) – 24 хил. лв.

На пазарите на акции и АДСИЦ се включиха 41 дружества. Съотношението печеливши/губещи позиции бе 23/25, а при 17 компании не беше отчетена промяна.

Най-голяма печалба днес постигна „Формопласт”, покачвайки се с 0,07 лв., или 13%, до 0,61 лв.

На противоположния полюс се оказа „Индустриален Капитал Холдинг”, понижавайки се с 0,18 лв., или 6,1%, до ниво от 2,81 лв. за акция.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера