bTV - най-гледаната телевизия и през декември
Месечната класация топ 50 на най-гледаните програми в родния ефир за месец декември потвърждава позицията на bTV като най-гледания телевизионен канал в България сред всички таргет групи, сочат данните на официално признатата от пазара агенция за измерване на телевизионна гледаемост ГАРБ. В последния месец от годината медиата е била предпочитан избор на близо 31% от тв адуиторията. bTV е най-гледаният канал за месец декември и сред зрителите на възраст 18-49 с 28,1 % аудиторен дял и 18-49 градско население с 28,61% аудиторен дял.
В челните 5 позиции в месечната класация топ 50 във всички таргет групи са за bTV Новините – централна емисия, специалните издания на авторските журналистически филми в bTV Репортерите, новогодишното издание на „Шоуто на Слави” и сериалът „Столичани в повече”.
В първите десет места попадат още предаванията „Комиците”, „Предай нататък” и гръбнакът в програмата на медиата за есенния сезон - най-горещото риалити „Африка: Звездите сигурно са полудели”, което оставя далеч зад себе си риалити форматите на преките конкуренти. В класацията до 20 място влизат още сериалите на bTV „Фамилията” и „Домашен арест”, както и филмови заглавия от празничната програма на медиата. Сред първите 20 в класацията попадат едва няколко филма, излъчени в програмата на прекия конкурент.
През декември bTV Новините в 19 часа са гледани от 2 пъти повече зрители в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал, а „Тази сутрин” продължава да бъде лидер сред сутрешните блокове.
bTV е най-гледаният телевизионен канал и в празничните дни. На 24, 25 и 26 декември средно 27% от зрителската аудитория в различните таргети е настроила своите телевизори на bTV. Най-гледаните програми в тези три дни са специалните издания на авторските журналистически филми в bTV Репортерите, bTV Новините в 19.00 часа и „Шоуто на Слави”.
Прайм-таймът на bTV в празничните дни 24, 25 и 26 януари е привлякъл два пъти повече зрителска аудитория в сравнения с прекия конкурент. В часовия пояс 19:00 – 24:00 часа програмата на медиата е била предпочетена от 32,2% от зрителската аудитория, докато тази на Нова ТВ е била 15,9% (All 4+). Данните на bTV за таргет групите 18-49 и 18-49 градско население са съответно 29,8% и 30,8%. В тези таргети вторият по гледаемост канал Нова ТВ отбелязва отново почти два пъти по-нисък зрителски интерес – съответно 17% и 16,7% аудиторен дял.
Два пъти повече зрители от различните таргет групи са предпочели bTV и в новогодишната нощ. Празничната програма на медиата от 19:00 до 24:00 часа е била гледана от 40,1% от зрителите. bTV е бил предпочитаният канал и през целия ден на 31 декември с близо 30% аудиторен дял. Най-гледаната програма на 31 декември с над 1 милион зрители е празничното издание на „Шоуто на Слави”. Сладват го bTV Новините и bTV Репортерите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.