Продажбите на музикални албуми в Америка удариха рекордно дъно

Продажбите на музикални албуми в Америка удариха рекордно дъно

Интернет стриймингът на музика в мобилните устройства, радиостанциите, музикалните канали и YouTube продължава да изместват интереса към музикалните албуми, които се купуват все по-малко. В САЩ продажбите им удариха рекордно дъно, отбелязва музикалното списание Billboard.

Миналата седмица закупените албуми в страната са били 3,97 млн. - най-малкият им седмичен брой откакто Nielsen SoundScan започва да води статистика за него през 1991 г. Освен това седмицата е била първия период на годината в края на август, в който продажбите на албуми в Щатите са минали под 4 млн. Те са намалели с 18,6%.

„Бестселър“ е бил албумът на рапъра Уиз Калифа "Blacc Hollywood", от който са продадени 90 000 бройки. За първи път от повече от година продажбите на саундтрака към анимацията на Disney “Замръзналото кралство“ са паднали под 100 000 бройки.

Купуването на CD-та вече се счита за практика от миналото, с 19,2% спад на годишна база. Дори продажбите на дигитални албуми са паднали с 11,7%, а тези на песни – с 12,8%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса