Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Моtоrola" взе на подбив iPhone4
Производителят на мобилни телефони „Motorola” се подигра с дефекта на антената на новите „iPhone 4” устройства, заради който сигналът прекъсва постоянно.
За да неутрализират последствията от грешката в модела от "Applе" пуснаха специални панели от гума и стъкло, чрез които неволното закриване на антената с ръка при набиране на номер вече не се случва и връзката се получава. От „Моtоrola” обаче само това и чакаха и излязоха с реклама на телефоните си „Droid X” под наслов: „Нашите апарати не се нуждаят от якета”.
"В „Motorola” вярваме, че клиентите не бива да обличат телефоните си с гума, за да работят както трябва. Моделът ни позволява да държите телефона си както пожелаете и с него можете да провеждате разговори с кристален звук, без да обличате устройството в яке", гласи пълния текст на рекламата.
„МениджърНюз” припомня, че „Motorola” не е първата компания, която взима на подбив проблемите на новото устройство на „Apple”. От „Nokia” също пуснаха неотдавна компроментираща реклама, но това изглежда не влияе пряко на потребителите, защото от края на юни досега са продадени повече от 3 млн.броя от „iPhone 4”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.