Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Разходите на потребителите в САЩ за TikTok Shop нарастват
Потребителите на TikTok в САЩ са похарчили много, за да купуват стоки от редица доставчици в платформата за електронна търговия TikTok Shop досега през сезона на празничното пазаруване. Това показват оценки на TikTok и анализ на Ройтерс на моделите на харчене, измерени от данни от Facteus.
Моделите показват, че TikTok Shop, който стартира в САЩ през септември 2023 г., вероятно е спечелил пазарен дял в електронната търговия в критичен момент. TikTok Shop служи като канал за електронна търговия за големи марки като e.l.f. Cosmetics, Ninja Kitchen, наред с други продукти.
TikTok Shop каза в прессъобщение в края на ноември, че продажбите му са достигнали 100 милиона долара на Черния петък, деня след Деня на благодарността, когато търсещите изгодни американски потребители харчат много онлайн. Преди това се казваше, че броят на хората, които купуват стоки в TikTok Shop всеки месец, се е увеличил почти три пъти. Ройтерс не можа независимо да провери твърденията им.
Федерален апелативен съд на САЩ в петък потвърди закон, изискващ базираната в Китай ByteDance да се откаже от TikTok в САЩ до началото на следващата година или ще бъде изправена пред забрана. Забраната на популярното приложение за кратки видеоклипове, ако се случи, може да обхване и TikTok Shop.
„TikTok Shop е нов канал за разпространение и марките се справят наистина добре с него. Честно казано, няма алтернатива. Това ще бъде загубен поток от приходи“, каза Ерик Хуберман, главен изпълнителен директор на маркетинговата агенция Hawke Media, която има клиенти, които продават продукти чрез функцията.
Подобно на конкурентите си Shein и Temu, TikTok Shop показва стоки от доставчици от трети страни, някои от които доставят артикули от Китай, конкурирайки се ожесточено за цена. Всяка от платформите се е опитала да привлече повече продавачи в САЩ с по-ниски такси, за да помогне със скоростта на доставка.
Възползвайки се от популярността на приложението за социални медии TikTok, търговците на TikTok Shop обикновено използват реклами и спонсорирани „инфлуенсъри“, за да рекламират продуктите си на 170 милиона потребители на TikTok в САЩ.
Търговците в TikTok Shop изпълняват поръчките на купувачите директно, понякога използвайки трети страни или услугите на TikTok за електронна търговия.
За купувачи като Жасмин Уейли, на 31 години от Йорк, Пенсилвания, TikTok Shop предостави ново място за намиране на дрехи, продукти за грижа за кожата и Crocs. Тя е похарчила почти 700 долара за платформата тази година, след като е видяла видеоклипове от инфлуенсъри и рекламодатели за стоки.
TikTok е „разбил кода“ за куриране на съдържание и продукти, които тя харесва, каза Уейли. Нейните поръчки от TikTok Shop често се доставят до нея по-бързо от поръчките, които прави в Amazon, добавя тя.
За търговци и инфлуенсъри TikTok Shop предлага видео стрийминг на живо, от които купувачите могат да купуват стоки директно.
Нико Льо Буржоа, ръководител на операциите в САЩ за TikTok Shop, каза в изявление за Reuters, че броят на сесиите на живо, хоствани месечно, почти се е утроил през последната година в САЩ.
Според трета страна фирма за данни Facteus, разходите в САЩ за TikTok Shop надвишават разходите за Shein и Temu през седемте дни, водещи до Кибер понеделник, 2 декември, тежък ден за онлайн пазаруване. Facteus обясни, че данните идват от 140 милиона потребителски дебитни и кредитни карти, представляващи 7% до 10% от всички разходи в САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.