Nissan разказа историята на Crossover чрез графити

Автомобилният производител Nissan представи историята на модела си Crossover чрез поредица от художествени стенописи със спрей.

Компанията рекламира "биографията" на автомобила с триминутен видеоклип, който показва как професионални улични художници изрисуват на стена развитието на серията Crossover.

Историята в рисунките се разделя на седем етапа, отбелязва campaignlive.co.uk.

В главната роля е  Akrylonumerik – група, която прави мултимедийни изпълнения с рисунки със спрей на живо, пред очите на публика.

Видеото с оригиналния подход към историята на Crossover можете да видите тук.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня