Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Hyatt започва мащабно разрастване на Балканите
Hyatt обяви планове за мащабен растеж на Балканския полуостров през следващите години. Надграждайки върху успеха си в България, най-големия източноевропейски пазар на оператора, до 2027 г. Hyatt планира да открие пет нови хотела и курорта Hyatt Regency в Румъния, Албания, Сърбия и Хърватия, които ще доведат до ръст на бранда Hyatt Regency със 70% в региона.
Визията на Hyatt за Балканите
Сегашният проект на бранда Hyatt Regency значително разширява присъствието на Hyatt в Централна и Източна Европа, като засилва позиционирането на Hyatt в областта на лукса и развлеченията. Неотдавна брандът отбеляза навлизането си в Румъния, като подписа договор с Aro Palace S.A. в Брашов - ключова туристическа дестинация в региона, известна с културното си наследство и близостта си до Карпатите. Първоначално открит през 1939 г. като най-луксозния хотел в трансилванския град, емблематичният имот ще бъде напълно реновиран и се очаква да отвори отново с до 250 стаи за гости през 2027 г. Наред с Hyatt Regency Aro Palace Brasov, Hyatt очаква да добави Hyatt Regency Zadar Maraska в Хърватия (2025 г.), Hyatt Regency Tirana в Албания (2026 г.), Hyatt Regency Palase Resort & Spa в Албания (2027 г.) и Hyatt Regency Novi Sad в Сърбия (2027 г.), което ще засили позиционирането на Hyatt в региона.
България - ключов пазар за Hyatt в региона
Плановете за експанзия на Hyatt на Балканите са продиктувани от забележителния успех на компанията в региона на Централна и Източна Европа и особено в България, която се превърна в най-големия източноевропейски пазар на оператора само за три години. Откакто навлезе на българския пазар с откриването на Hyatt Regency Sofia през 2020 г., Hyatt вече управлява шест обекта, а откриването на седмия е планирано за 2025 г., поставяйки висок стандарт за бъдещото развитие на региона. Последното откриване на Hyatt Regency Pravets Resort през 2023 г. допълнително засили присъствието на Hyatt в България, превръщайки се в ключов за бранда.
Съобщенията отразяват по-широките амбиции на Hyatt за растеж в ЕМЕА, като се основават на рекордната година на подписване на сделки през 2023 г. и на наскоро обявеното глобално придобиване на марките и повечето от филиалите на пионерската лайфстайл компания Standard International, компанията майка на марките The Standard и Bunkhouse Hotels. Към 30 септември 2024 г. глобалният план на Hyatt възлиза на повече от 135 000 стаи и е подкрепен от силен регионален проект, обхващащ различни колекции от марки на Hyatt.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.