Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Директорът на Emirates се извини за хаоса на летището в Дубай, авиокомпанията има 30 хил. куфара за връщане
Изпълнителният директор на авиокомпанията Emirates изпрати извинителни писма до клиентите, след като миналата седмица невижданите дъждове в Обединените арабски емирства причиниха рекордни наводнения и хаос на летището в Дубай, пише Си Ен Би Си.
В резултат на това стотици полети бяха отменени и хиляди клиенти бяха блокирани.
„Бих искал да поднеса нашите най-искрени извинения на всеки клиент, чиито планове за пътуване са били нарушени през това време“, пише Тим Кларк в писмото, публикувано на уебсайта на авиокомпанията през укенда.
„Знаем, че отговорът ни далеч не е перфектен. Признаваме и разбираме разочарованието на нашите клиенти поради задръстванията, липсата на информация и объркването в терминалите. Признаваме, че дългите опашки и времето за чакане са неприемливи“, добави той.
Докато обслужващият център на авиокомпанията на летището в Дубай остана отворен, „наводнените пътища възпрепятстваха възможността на нашите клиенти, пилоти, кабинен екипаж и служители на летището да стигнат до него, както и движението на основни консумативи като храна и други удобства на полета“, се посочва още в писмото.
От събота редовните разписания на полетите на Emirates бяха възстановени. В писмото Кларк отбеляза, че авиокомпанията все още има повече от 30 000 броя багаж, които трябва да върне на клиентите.
„Събрахме работна група за сортиране, съпоставяне и доставка на около 30 000 броя оставен багаж на неговите собственици“, каза той, като помоли клиентите за „търпение и разбиране”, тъй като ще бъдат нужни няколко дни, за връщането на багажа.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.