Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|43 агенции и 309 реклами ще се състезават на ФАРА
43 агенции и 309 заявки ще се състезават в тазгодишния рекламен форум ФАРА 2012. Концепцията на грандиозното събитие под заглавие „Битката на рекламите“ е дело на миналогодишният носител на приза “Творческа агенция на годината” – Noble Graphics. Битката между национални, регионални и световни брандове ще бъде оспорвана, както всяка година този път на сцена, аранжирана като боксов ринг.
За да избере най-добрите и да отличи най-ефективните постижения на българския комуникационен бранш, медийното и творческо жури ще оценява рекламите съответно в 23 криейтив и 5 медийни категории - ТВ реклама, кинореклама и други филмови форми; Радио реклама; Прес реклама; Out of Home; Дизайн; Интерактив, Автореклама, Събития, Рекламни кампании, Иновативно използване на традиционни и дигитални медии, Нови комуникационни канали, Медийни и дигитални кампании.
Според регламента във фестивала могат да участват всички реклами и рекламни кампании, публикувани, излъчвани, организирани в периода 01.01.2011 - 29.07.2012 г. и не участвали в съответната категория в предишни издания на Фестивала.
В рамките на фестивалните рундове, на 13 септември ще се състои дискусия на тема : “Как да постигнем максимален ефект от интернет рекламата – актуални модели и практики от „света“ и у нас ….”. Участниците ще разсъждават и върху темата: “Какво е влиянието на технологиите и данните върху ефективността на рекламните кампании?”.
Призьорите и шампионите от битката на рекламите ще бъдат обявени по време на церемония на 15 септември. Специален гост на фестивала е Амит Гал, който е сред най-награждаваните криейтив директори в Израел, притежаващ впечатляваща колекция от лъвове, присъдени от Фестивала в Кан. Сред поредицата награди са и призове от Сlio, The one man show и много други.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.