Стефана Здравкова
![Стефана Здравкова](/media/152/01_-1.l.webp)
Стефана Здравкова се присъединява към екипа на „Нетинфо“ през юни 2019 г., заемайки позицията прокурист. „Само допреди десетина години онлайн медиите все още прохождаха, интерактивната телевизия не съществуваше, нямахме GPS и приложения за всичко на телефоните си. Тъкмо това е най-интересната част от работата ми – не просто да следваш промените, а да ги предвиждаш, да си подготвен за тях и да ги интегрираш качествено, бързо и умно в бизнеса“, споделя Стефана Здравкова.
„Нетинфо“, част от „Нова Броудкастинг Груп“, е сред от най-големите дигитални медийни и технологични компании в България, която достига до над 70% от интернет потребителите в страната. Портфолиото на „Нетинфо“ обединява: „АБВ Поща“ със своите над 2 млн. потребители през последните 20 години, Vbox7, Gong.bg, Sinoptik.bg, Vesti.bg, Dariknews.bg, Edna.bg, Pariteni.bg и др. Най-големите платформи на компанията влизат в топ 5 на най-посещаваните сайтове в България.
Стефана Здравкова има богат опит в развитието на устойчиви бизнес модели предимно в технологични компании. Преди да стане част от екипа на „Нетинфо“, работи като директор на eMAG за България, а между 2008 и 2015 г. последователно заема позициите директор „Продажби“ на Logitech Europe и Toshiba Europe в България. Професионалната ù биография включва още мениджърски позиции в компаниите Siemens Mobile и XEROX Bulgaria.
Бизнес визия
„Нетинфо е част от сложна глобална екосистема, в която са интегрирани множество технологии, стандарти и доставчици. Това налага непрекъснати инвестиции в технологии и знание. В следващите две години на фокус ще бъде темата за ефективно интегриране на данни в процеса на таргетиране и управление на рекламата. В това отношение „Нетинфо“ е най-голямата игрална площадка поради огромната си аудитория от над 3 млн. потребители и разнообразието от съдържание. В момента разработваме 4 нови вертикали в сферата на личните финанси – кредити, спестявания, застраховки и имоти. Изграждаме също сайт за бременност и родителство. Планираме още няколко вертикали, които постепенно ще променят облика на групата и „Нетинфо“ ще бъде много по-близо до точката на взимане на решение. По този начин предоставяме нова полза на потребителите и увеличаване на рекламните ни възможности. Реклама при нас купуват всички – от локалните компании до глобални лидери като Google, Amazon, Facebook, Ali Baba и други. Въпреки че сме локална медия, ние се движим с изискванията на този глобален бизнес. Целта ни е да вложим огромния си опит в изграждането и налагането на медии – авторско съдържание, онлайн инфлуенсъри, видеоформати, дистрибуция в социални медии. За нас в „Нетинфо“ важи правилото, че за да предвидиш бъдещето, трябва да го създадеш.“
Извън бизнеса
„Гледам на нещата, които правя извън офиса, като на инвестиция с висока възвръщаемост – независимо дали става дума за пътувания, музика, филми или време, прекарано с приятели. Четенето е тъкмо едно от тези успешни вложения. В момента „водач“ ми е Малкълм Гладуел и книгата му „Изключителните“, в която той се занимава с въпроса защо някои хора постигат успех, докато други така и не успяват да разгърнат потенциала си.“
Въпроси&отговори
ЛЕВОН ХАМПАРЦУМЯН: Кои са трите качества, без които един мениджър не може?
– Отговорност, комуникация и доверие. Да поемаш отговорност за решенията си, е начинът да постигаш резултата, който търсиш, и да превръщаш предизвикателствата във възможности. Умението да комуникираш – и с екипа, и с партньорите, и с клиентите си – включва това да знаеш какво точно искаш да постигнеш, да можеш да го обясниш и да спечелиш съмишленици за превръщането му в реалност. А доверието е „лепилото“, което държи цялата система – без него нито един мениджър не би могъл да върши работата си.
ТИМ КУРТ: Работите ли на добра воля по различни инициативи като начин да се „отплащате“ на обществото?
– В социалното предприемачество ние виждаме огромен потенциал за откриване на нестандартни решения на важни социални проблеми, свързани с децата и младежите в България. Тук не става дума само за финансова подкрепа. Чрез експертизата на десетки служители на „Нова Броудкастинг Груп“ ние се включваме в Промяната като доброволци, консултанти, ментори. Проектите, които кампанията подкрепи, успяха да стигнат до 100 хил. деца от над 250 населени места в страната. Зад статистиката обаче се крият истински истории за променени детски съдби и за смели предприемачи, чиито идеи се разрастват пред очите ни и се превръщат в успешни бизнес модели. „Нетинфо“ също инициира ценни проекти. През 2018 г. Vesti.bg стартира нова платформа за вдъхновение, но и за „съхранение“ на достойни истории за промяна, така че да не бъдат забравени. Проектът „Вдъхновените“ е портрет на времето, в което живеем, и неговите герои, които служат за пример.
ВЛАДИМИР КАРАМАЗОВ: Ако ви кажат, че сте стигнали дотук само заради големия си късмет, какво ще отговорите?
– Съгласна съм с Малкълм Гладуел, че дребният шрифт под всеки успех е поне 10 хиляди часа практика. Това важи за всяка сфера: „Бийтълс“ стават световно явление след години свирене по клубове в Хамбург и родния им Ливърпул, Боби Фишър е най-бързо признатият гросмайстор – след 9 години... За да си добър и успешен в каквото и да било, трябва да му се посветиш, да ставаш и да лягаш с него – така идва привидната лекота на опита. Ако искаш да промениш правилата на играта, първо трябва да я овладееш до съвършенство.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.