"Уикенд туризмът" ще се запази като модел на почивка при българите

Уикенд туризмът ще се запази като модел на почивка при българите

Прогнозата е, че "уикенд туризмът" ще остане модел на почивка на българите и след коронавируса. Това вероятно се дължи на финансово-икономическите параметри на българските граждани и промененият режим на работа, заяви в ефира на bTV изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова. 

По думите й, все по-често българинът избира дългият почивен уикенд или от петък до неделя за своята почивка на морето. А цената на туристическия продукт коментира така: "Тя е компонента, не зависи само от цената на плажните услуги и хранителните продукти, дали искаме да е евтин туристическият ни продукт. Бяхме в класацията на най-евтина туристическа дестинация и искахме да излезем от нея".

"Важно е дали наистина трябва да се намалят цените на туристическите продукти или да се повишат изискванията за качеството, което получаваме", каза още тя. 

Според нея мярката за субсидиране на чартърните полети е директна, но е закъсняла комуникацията в международен план.

"Мярката като идея беше формулирана в средата на май месец, преди да изтече, не беше прецизно формулиране, беше променяна, прегласувана, получи нотификация от Брюксел тази заповед и възможността да се използва закъсня с 2 месеца, което не означава, че няма да покрие разходи на туроператори и на авиокомпания, закъсня международната комуникация, че България предлага тази мярка", коментира изпълнителният директор на Националния борд по туризъм.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера