Къде ще пътуваме по Великден?

Къде ще пътуваме по Великден?

С наближаването на Великденските празници и четирите поредни почивни дни, се очакват и големи празнични пътувания. Част от българите ще изберат да посрещнат празниците извън страната, а много от живеещите в чужбина пък ще се приберат по родните си места. Какви са тенденциите при пътуванията със самолет, обобщава онлайн туристическа агенция eSky.

Най-много самолетни билети от България за периода 6–10 април са закупени до Германия (18.8%), Италия (15.3%), Великобритания (12.6%) и Испания (11.1%).

Сред най-популярните дестинации в Германия са Франкфурт и Мюнхен, Италия ще е посещавана най-вече заради Рим и Милано (с почти еднакъв брой закупени самолетни билети за периода), а безспорният фаворит сред пътуващите със самолет – Лондон е с близо 10% дял от всички закупени билети за периода. Данните не са изненадващи, предвид големия брой българи, живеещи в тези градове, наличието на изгодни полети и множеството културни забележителности.

Най-голям брой пътуващи към родината ще има от същите държави, но с по-различно процентно разпределение, а именно – Германия (24.2%), Великобритания (15.1%), Италия (12.4%), Испания (10.6%). Най-много българи се прибират от Лондон, Рим, Мадрид, Франкфурт и Берлин.

Билетите за чужбина са стрували 113 евро в двете посоки, а еднопосочните – средно 71 евро. Пътуващите към България са заплатили средно 110 евро за двупосочен билет, а най-евтини за периода се оказват еднопосочните към страната – средно 53 евро. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса