Основният фокус на CES 2020 се оказа... поверителността
Забравете заглавията за котешки роботи, вертикални телевизори и автоматизирани кошчета за боклук. Продуктът с най-голям фокус на тазгодишната технологична конференция CES се оказва поверителността, информира бизнес изданието на CNN.
Няколко от най-големите технологични компании, които присъстват на търговското изложение в Лас Вегас тази седмица поставиха специален акцент върху неприкосновеността на потребителите, след години на задълбочен контрол от страна на регулаторите върху обработката на личните данни в бранша.
Google съобщи, че е добавил две нови гласови команди, за да може хората по-добре да контролират поверителността си, когато използват гласовия си асистент. Например, потребителите могат да кажат на Google Assistant да забрави какво току-що е чул, ако е активиран случайно, като използва новата команда: „Здравей, Google, това не беше за теб“. Потребителите могат също да научат повече за техните възможности за поверителност и да промените настройките им. Компанията също така дава възможност да се изтриват данни, използвайки гласова команда, като например: „Здравей, Google, изтрий всичко, което ти казах тази седмица“.
Facebook също обяви нова версия на своя инструмент „Проверка на поверителността“ с цел разходка на потребителите през техните ключови настройки за поверителност. От компанията казват, че актуализираният инструмент ще помогне на потребителите да контролират кой може да види какво споделят, как се използва тяхната информация и как може да повишат сигурността на акаунта си.
Ring - компания за охрана на дома и врати с видео-наблюдение, собственост на Amazon, обяви актуализация на приложението си в понеделник, която позволява на потребителите да се откажат от исканията на местната полиция за видео. Той идва след критика на партньорството им с органите на реда.
Apple също се завръща в CES тази година за първи път, след като бившият изпълнителен директор Джон Скъли дебютира личния дигитален асистент на Newton през 1992 г. Но компанията не е на изложението, за да представи нов продукт. Идва да говори за поверителност.
Виктория Петрок, главен анализатор в изследователската фирма eMarketer, заяви пред CNN Business, че поверителността вероятно ще бъде „горещата тема“ на тазгодишния CES, тъй като потребителите стават все „по-запознати и загрижени“ по въпроса.
Освен това, Asus представи актуализирани версии на най-добрите си модели. Сред тях са сериите на VivoBook S, които балансират тънкия дизайн и мощност. Тази година лаптопите са с подобрен хардуер, който включва най-новото 10-о поколение процесори Intel и WiFi 6, който предлага по-добър обхват. Лаптопите ще се предлагат и с графичните карти Nvidia GeForce.
Компанията представи и актуализирана версия на ZenBook Duo. Очаква се интересната концепция с втори дисплей на клавиатурата да е по-успешна от първата, която не успя да покрие очакванията, които Asus загатна и за цената, на която се предлагаше.
Мнозина очакваха и новини с каквато и да е информация за Sony Play Station 5. За съжаление не беше издадена датата, в която ще излезе, нито беше показан дизайна на конзолата.
Президентът на Sony PlayStation Джим Раян представи само новото лого на гейминг конзолата, но обеща, че тя ще бъде фокусирана върху възможността да доставя уникални преживявания с безпрецедентна скорост. Загатна и за стрийминга на игри и геймплей в облак пространството, за който се говори от години.
В същото време Nvidia и Asus представиха 360-херцов гейминг монитор. Asus ROG Swift 360 е най-бързият гейминг монитор в света с честота на опресняване до 360Hz. Този панел е разработен с идеята за професионален спортен гейминг - той е 24,5-инчов с резолюция 1080p и G-Sync процесор.
360Hz честота на опресняване означава на практика по един кадър на всеки 2,8 милисекунди. Това би трябвало да даде безпрецедентни нива на гладкост при гейминг, по-малко ghosting и ниски нива на латенция.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.