Facebook прехвърли прага от 2 млрд. потребители
Ръководителят и съосновател на Facebook Марк Зукърбърг обяви снощи, че социалната мрежа вече е достигнала прага от 2 млрд. потребители, предаде Франс прес. Прагът от 1 милиард бе прехвърлен през октомври 2012 г.
Създаден през 2004 г, Facebook се превърна в интернет гигант и разрастването му не отслабва, най-вече благодарение на рекламата, която е основна част от приходите му. Чистата му печалба скочи с над 75% до 3 милиарда долара през първото тримесечие, а оборотът му се е увеличил с 49 на сто до 8 милиарда долара.
Групата купи други технологични компании, сред които Instagram, WhatsApp и Oculus и се впусна във виртуалната реалност и изкуствения интелект.
Като доказателство за волята си да се диверсифицира, Facebook ще предава на живо мачовете от шампионската лига за американските потребители чрез страницата Fox Sports, стана известно вчера.
В понеделник групата съобщи, че започва да продуцира различни предавания, сериали и телевизионни игри. През 2016 година тя се впусна и в онлайн търговията.
Сега 33-годишният Марк Зукърбърг иска да постигне още повече и да повлияе на облика на социалната мрежа. "Напредваме, за да свържем цял свят, а сега работим, за да направим света по-близък", да обединяваме хората, каза той в собствената си страница в мрежата.
Младият човек започна и обиколка в Съединените щати, за да чуе "надеждите и проблемите" на американците, с което силно наподоби избирателна кампания. Някои медии твърдят, че е хвърлил око на Белия дом - след няколко години - но той отрича.
Facebook изглежда иска да бъде повече в "общност", а не технологична компания, изтъква анализаторът Брайън Блау.
Компанията изрази и волята си да сътрудничи с традиционните медии за борба с фалшивите новини.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.