Отлагането на олимпийските игри в Токио за следващата година ще струва допълнителни 1,9 млрд. долара

Отлагането на олимпийските игри в Токио за следващата година ще струва допълнителни 1,9 млрд. долара

Oрганизационният комитет за олимпийските и параолимпийските игри в Токио е изчислил, че допълнителните разходи по отлагането на спортното събитие за лятото на 2021 г. са около 200 млрд. йени, или 1,9 млрд. долара, предаде японският вестник Йомиури, цитиран от Блумбърг.

Комитетът ще дискутира разпределението на разходите с правителството на Япония и местната управа в Токио и следващият месец ще представи план за целта.

Олимпийските игри в Токио, които са насрочени за периода от 23 юли до 8 август 2021 г., бяха отложени с една година заради пандемията от коронавирус. Това бе първият случай, в който модерните олимпийски игри се отменя в мирно време.

Йомиури отбелязва, че членовете на организационния комитет са изразили опасения, че допълнителните разходи могат да достигнат 200 млрд. йени, но в крайна сметка са се договорили с Международния олимпийски комитет за опростяване на някои аспекти на игрите, за да спестят пари.

В допълнителните разходи не влизат мерките срещу разпространението на коронавируса, тъй като за тях отговаря японското правителство.

Отлагането на игрите за 2021 г. предизвиква редица логистични проблеми за Япония, но то е по-малко белезнено от пълното им отменяне, тъй като в тях вече са инвестирани милиарди долари от спонсори, телевизионни оператори и други заинтересовани страни.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера