Turkish Airlines пусна нова линия играчки за най-малките си пътници

Turkish Airlines пусна нова линия играчки за най-малките си пътници

Иновативни играчки, изработени изцяло с природосъобразната корпоративна политика на турската авиокомпания Turkish Airlines, ще се предлагат на малчуганите на всички международни полети на компанията. По този начин авоиопревозвачът иска да помогне на малките пътници да прекарат приятно времето си на борда на неговите самолети като едновременно с това ги запознава и с темата за застрашените видове животни.

От януари 2018 г. авиокомпанията заменя изцяло детските играчки, които предлага на борда, с нови, направени само от естествени материали. Товa решение е продиктувано от желанието на Turkish Airlines да предотврати възможните вредни въздействия на пластмасата както върху децата, така и върху околната среда. Авиокомпанията се стреми всеки аспект от дейността й да отговаря на нейните цели за устойчиво развитие и екосъобразна работа.

Новите играчки, изработени специално за Turkish Airlines, отговарят на нуждата на малките пътници между 3 и 12 години от допълнително забавление по време на полет. Turkish Airlines в партньорство със Световния фонд за дивата природа в Турция се надяват чрез играта да възпитат отношение към опазването на животните сред децата – тези, които ще наследят света и ще бъдат отговорни за грижата за него. Плюшените играчки са изработени от памук, а дървените части са произведени съгласно правилата за устойчивост, определени от Съвета за стопанисване на горите.

Разработвайки екосъобразни продукти и опаковки, Turkish Airlines продължава да въвежда иновации. При новата линия играчки международният превозвач работи съвместно с производители на играчки, за да създаде продукти, които насърчават устойчивото развитие и доброто здраве, като в същото време повишават информираността на най-малките пасажери за дивата природа.

Основана през 1933 г. с флотилия от пет самолета, днес Turkish Airlines е четиризвездна авиокомпания с 329 пътнически и товарни самолета и полети до 300 дестинации по целия свят, от които 251 международни и 49 вътрешни линии в 120 държави.

В проучването на Skytrax през 2017 г. Turkish Airlines е избрана за „Най-добра авиокомпания в Европа“ за шеста поредна година и за „Най-добра авиокомпания в Южна Европа“ за девети пореден път. През 2010 г. печели международната награда за „Най-добро кетъринг обслужване в икономична класа“, през 2013, 2014, 2016 и 2017 г. – за „Най-добро кетъринг обслужване в бизнес класа“ и „Най-добра обстановка за хранене в бизнес класа“, през 2015 и 2017 г. – за „Най-добра обстановка за почивка в бизнес класа“, а през 2016 г. – за „Най-добра обстановка за хранене в бизнес класа“ и „Най-добро кетъринг обслужване на борда на бизнес класа“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов