Японска реклама с 18-годишен дядо трогна любителите на котките

След като гледате тази видео реклама, може би ще си я пуснете отново, за да я прегледате пак и да прочетете диалога в нея. Поне така споделят, че правят много хора по света. Обикновено те са стопани на домашни котки, или харесват котките като животни. 

Рекламата показва млада японка и възрастен мъж. По спокоен и интелигентен начин двамата си говорят в дома на жената. Те обсъждат здравето на дядото. Той се извинява, че понякога е се е държал егоцентрично през годините, бил е дори манипулативен. Тя казва, че никога не е гледала на него като на нещо, което й създава проблеми. Дядото е на... 18 години. 

Кампанията "18-годишният дядо" рекламира здравословна храна за котки на японското представителство на Whiskas.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Димитър Илчев: Кризата е най-добрият учител за успешните мениджъри и недвусмислено показва кой колко струва
Българите консумира три пъти повече енергия от германците
На днешната дата, 11 април. Рождениците днес
Пекин предупреди срещу „безотговорни изказвания“ за китайско участие в конфликта в Украйна
Радев с нова забележка към правителството. Този път - за хляба
Още един чешки министър подаде оставка заради подозрения в плагиатство
Приходите на TSMC за първото тримесечие скочиха с 42%, малко над прогнозите
Нова технология позволява на сградите да "дишат"