"Последното желание на дядо" - новата реклама на Volkswagen в Америка
Volkswagen има дълга маркетингова история на американския пазар, част от която е легендарна, знаят любителите на криейтива.
Затова новата кампания на автомобилния бранд в САЩ предизвиква интерес - с идеята и изпълнението си. В центъра й стои кратък рекламен филм със следния сюжет: дядо в семейство с няколко внучета е починал и в предсмъртно писмо той е посочил последното си желание - да обиколи страната и да види нейните чудни места. Тей като това не е било възможно, той е пожелал семейството му да го направи вместо него. И семейството тръгва на пътешествие с колата, начело с бабата - неговата обичана съпруга.
Кампанията е изработена от агенция Deutsch - една от най-известните на американския рекламен пазар. В нея се вижда 2018 Atlas SUV - модел със седем места, произведен в Америка - за голямото американско семейство. Първият VW SUV е сглобен в Тенеси и сега заводът получава инвестиция от компанията Volkswagen в размер на 900 милиона долара.
Посланието на рекламата е "Животът е толкова голям, колкото си го направиш". Тя е от 90 секунди и ще се излъчва по кината в САЩ, докато за телевизията ще бъде разделена на по-кратки, 30-секундни спотове, които ще вървят по местни канали и програми с национално покритие. Ключово позициониране на тях ще има по време на ТВ излъчването на баскетболните срещи на NBA и Stanley Cup Finals.
Ето и цялото видео.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейската космическа агенция ще изпрати в орбита атомни часовници
Наука и Здраве |Градският транспорт в София с удължено работно време за великденските празници
Общество |Планът на Пекин да превърне Южнокитайско море в новия Персийски залив
Свят |Владимир Путин обяви великденско примирие в Украйна
Свят |Патриархът ще отслужи литургия за празника Възкресение Христово в катедралата "Св. Ал. Невски"
България |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |На днешната дата, 19 април. Велика събота
На днешната дата |Куражът може да трансформира вашето лидерство
Лидерство |Неизвестно за известните: Наследство в Минесота отваря пътя към сграда, в която Жул Верн довършва „Тайнственият остров“
Любопитно |Шест видео формата, с които ще повишите своята онлайн видимост
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Покупките на жилища в Испания от чужденци растат с 10,3%. Кой, къде и колко харчи?
Бизнес |Бившият президент Джо Байдън иска 300 000 долара хонорар за слово на събитие
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.