...
2020 е годината, която задвижи динамични промени във формирането на нови модели на потребителско поведение. Те изискват още по-категоричен отговор на основните потребности от ясни и доказали се стандарти за качество, устойчивост на веригите за производство и доставка, безопасност и здравословен начин на живот. Повече сигурност и „по-близо до дома“ е един от основните маркери в ускорената трансформация на потребителските нагласи. Тя задава и очаквания за нови решения и политики, ориентирани към разгръщане на концепцията за биоикономика на местно ниво /повече родно производство, диверсификация на осигуряването на суровини и пр./
FMCG секторът следва темпото на реформа в мисленето и навиците на потребителите и се адаптира към тях.
Списание „Мениджър“ организира второто издание на форума „Отговорни производители“ в партньорство със сдружение "Храни и напитки България", за да даде гласност на важните инициативи, нови стратегии и каузи, с които производителите и веригите у нас отговарят на новите потребителски ценности. В него, представители на бизнеса, браншови и институционални организации ще дискутират трансформациите и новия път към още по-силната връзка между бранд и потребител.
Акцент в събитието ще е представянето на данните от специално проучване на агенция ПАРАГРАФ 42, което ще очертае тенденциите в лоялното потребление на българския пазар.
Регистрация на присъстващите гости
Откриване
Представяне на данните от специално проучване на агенция ПАРАГРАФ 42
Първи панел: Новите пробиви в производството на храни и напитки
Как тенденцията за финансова дисциплина на потребителите ще се отрази на критериите за качествен и здравословен продукт, както и на чувствителността по темата за екосъобразно потребление.
Новаторски стратегии и процеси, свързани с качеството и жизнения цикъл на продуктите.
Втори панел: Пътят на храната: „От фермата до трапезата“
Новата роля на българските брандове в потребителската кошница – работещи проекти и партньорства за устойчив пазар.
Европейски инструменти за подкрепа на местните производители. Стимули за земеделието с цел устойчиви производства и преработки и намаляване на разхищението на продукти.
Трети панел: Още по-силен социален ангажимент
Добри практики за социално отговорни кампании и политики в подкрепа на общности /малък бизнес и местни производители/ във FMCG сектора.
Закриване
Georgi Gunchev
CEO, Service Quality Institute ,
Анелия Георгиева
Кауфланд България, Кауфланд България,
Анна Йорданова
Мениджър Бизнес Развитие, Менпауър България,
Биляна Божкожа - Илиева
Счетожодител, Фаст Акаунтинг ЕООД,
Богиня Матеева
зам.-главен редактор, сп. Логистика,
Васил Василев
Кауфланд България, Кауфланд България,
Георги Божилов
Мениджър Бизнес Развитие и Международна Търговия, Natur'Inov,
Гергана Тодорова
журналист, списание Черно и Бяло,
Гергана Димитрова
Кауфланд България, Кауфланд България,
Диана Георгиева
Експерт, Център за развитие на устойчиви общности,
Диана Пазаитова
Управляващ съдружник, Fama Consulting,
Дориана Миленкова
Съветник земеделие и храни, Нидерландско посолство,
Елена Льондева
Собственик, Адвайзърс джъст ин тайм ЕООД,
Елисавета Андонова
Кауфланд България, Кауфланд България,
Жана Величкова
Изпълнителен директор, АПБНБ,
Жени Павлова
PR manager, Храни и напитки България,
Зорница Даскалова
brand strategiest, Пойнтлес ЕООД,
Йордан Йорданов
доцент, МВБУ,
Калоян Беличовски
Ръководител екип "Инженеринг, Производство и Логистика", Менпауър Груп,
Кирилка Каналиева
Технически секретар, НБСХС, НБСХС,
Лилия Атанасова
Brand strategist, Pointless,
Мариана Петкова
Мениджър ВО и комуникации, Екопак България,
Мариана Кукушева
Председател на Управителният съвет на НБСХС, НБСХС,
Мария Стоева
Head of Sales and Business Development, ManpowerGroup,
Марко Димитров
управител, КЕО-Зенит ООД,
Милена Добрева
BDM, Силвър Лайнинг Комюникейшънс,
Нено Павлов
професор, МВБУ,
Николай Неков
Основател, arya.bg,
Николай Николов
Директор, bERS Logistics,
Радослав Йошев
Търговски представител, ККХБК БГ АД,
Райна Младенова
Sales consultant, Адеко България,
Росица Накова
гл. ас. д-р, НБУ,
Силвия Тодорова
Директор по икономически и финансови въпроси, Българска стопанска камара - Съюз на българския бизнес,
Стоян Стоянов
PR Директор, Комуникационна агенция PRoWay,
Стоян Стоянов
Бизнес развитие, Марш ЕООД,
Темелко Дечев
CEO, ExpandX Marketing & Web,
Теодор Костадинов
Юрисконсулт, "Престиж-96" АД,
Цветелина Тасева
CEO, ACC Ltd.,