ЕС проверява рекламната дейност на Google

ЕС проверява рекламната дейност на Google

Европейската комисия може да започне мащабно разследване на рекламния бизнес на Google, заяви европейският комисар по конкуренцията Маргрете Вестагер. Тя отбеляза, че ЕК ще използва всички възможни инструменти, за да осигури справедливи пазарни условия.

През януари регулаторите са събрали информация за рекламните практики на Google чрез анкетни въпросници, изпратени до издатели и рекламни агенции, съобщи еврокомисар Вестагер. ЕС изучава практиките на компанията по отношение на данните от 2019 г., а сега започза да разглежда и   плановете на Google да се откаже от проследяването на бисквитки на трети страни, съобщи Bloomberg.

През декември 2020 г. Европейската комисия представи проект на мащабна реформа на регулирането на пазара на цифрови услуги. Властите на ЕС планират да засилят санкциите в две основни области - монопол в дигиталната индустрия и незаконно съдържание и стоки в интернет платформите. Санкциите могат да достигнат многомилиардни глоби.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ