bTV - най-предпочетеният източник на иформация сред телевизиите в месеца на най-значимите политически събития

bTV  - най-предпочетеният източник на иформация сред телевизиите в месеца на най-значимите политически събития

В месеца на най-значимото политическо събитие за 2019 - местните избори - bTV затвърди позицията си на най-предпочитания ТВ източник на информация. Според данните на ГАРБ, през октомври почти 1 милион зрители, или 41% от всички пред ТВ екрана в 19 часа, са избрали да се информират за най-важните новини от деня от централната новинарска емисия на bTV. Актуалните предавания на телевизията bTV Репортерите, 120 минути“ и „Лице в лице“ отново са били без конкуренция по гледаемост в своя жанр по време на целия месец. Сред делничните сутрешни блокове „Тази сутрин“ е запазил позицията си на аудиторен лидер с 41,1% (All4+) през октомври, следван от „Здравей, България“ по Нова ТВ с 26,4% и „Сутрешен блок“ по БНТ1 с 10,3%. Неделното издание на „Тази събота и неделя“ е било най-гледано в сутрешния пояс през уикенда.

[[{"fid":"343249","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":391,"width":918,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

[[{"fid":"343250","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":470,"width":922,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

[[{"fid":"343251","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":463,"width":913,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

В изборния 27 октомври най-много зрители категорично са избрали bTV. Пийпълметричните резултати бяха потвърдени и от изводите от проучването на „Маркет линкс“, проведено миналата седмица, според което bTV е била телевизията с най-добро отразяване на вота в три основни показателя тук >>

Тенденцията се запазва и в началото на ноември, когато bTV е привлякла най-голям брой зрители в деня на балотажа. Изборното студио на 3 ноември „Местните 2019: Отново ти местиш“ е било предпочетено от 30,2 % от цялата ТВ аудитория. Централната емисия на bTV Новините, обобщила най-важните събития в деня на вота, е била проследена от над 900 хил. зрители, или 34,8% от всички пред ТВ екрана.  

[[{"fid":"343252","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":576,"width":932,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

[[{"fid":"343253","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":576,"width":932,"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]

През октомври bTV затвърди водещата си позиция и сред развлекателните и риалити програми и сериали, и привлече най-много зрители във всички жанрове. „България търси талант“ е най-гледаното предаване през октомври и категоричен фаворит на зрителите в развлекателния жанр, а „Фермата“ - най-гледаният риалити хит. bTV е била предпочетена и в късния часови пояс с „Папараци“, „Комиците и приятели“ и „Помощ 112“, които са спечелили повече зрители и от някои праймтайм заглавия.

[[{"fid":"343254","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"6":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":580,"width":969,"class":"media-element file-default","data-delta":"6"}}]]

През октомври най-много зрители - 31,6% от всички - са гледали bTV.

 

Ключови думи

btv

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса