Основният спонсор на Олимпиадата се отказва от тв рекламите за събитието
Водещият спонсор на Олимпиадата в Токио Toyota реши да не излъчва телевизионни реклами, свързани с Летните олимпийски игри на фона на слабата обществена подкрепа за спорното събитие, предаде Ройтерс. „Истина е, че Toyota няма да присъства на церемонията по откриването, като решението беше взето на база различни фактори, включително липсата на зрители на живо“, коментира говорител на компанията. „Няма да излъчваме никакви реклами, свързани с Игрите в Япония“, добави говорителят.
Около 60 японски корпорации, които са платили над 3 млрд. долара за спонсорски права, са изправени пред дилемата дали си заслужава да свържат брандовете си със събитие, което не се радва на обществена подкрепа.
Броени дни преди церемонията по откриването на Летните олимпийски игри в Токио на 23 юли, 68% от респондентите в анкета на в. Асахи казват, че се съмняват в способността на организаторите на Олимпиадата ще успеят да гарантират сигурността на участващите в нея. 55% казват, че са против провеждането на Игрите.
На фона на нарастващия брой на заразените с COVID-19 в японската столица, която в момента се намира в извънредно положение, голяма част от обществото се страхува, че провеждането на спортно събитие, в което участват десетки хиляди чуждестранни атлети, длъжностни лица и журналисти може да ускори темпото на разпространение на вируса в Токио.
Президентът на Международния олимпийски комитет Томас Бах заяви, че се надява японската общественост да приеме по-топло Игрите, след като надпреварата стартира и японските спортисти започнат да печелят медали. Олимпийските игри в Токио ще се състои от 23 юли до 8 август.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.