Глобалният Интернет на нещата се устремява към експлозивен растеж

Глобалният Интернет на нещата се устремява към експлозивен растеж

Впечатляващ растеж на Глобалния интернет на нещата ( IoT) -  една от най-важните технологии в световен мащаб, позволяваща безпроблемна комуникация между хората, процесите и нещата се задава в следващите години, прогнозират от BuyShares.co.nz.

Този ръст ще бъде стимулиран от нарастващата нужда от безжични мрежови технологии като се очаква приходите на световния IoT пазар да скочат с 53% и да достигнат 677 млрд. долара до 2025 г. Потребителският сектор - основният играч на този пазар, ще генерира над 40% от тези приходи, сочат прогнозите.

По данни на Statista и Transforma Insights световният IoT пазар е достигнал обеми от $388 млрд. през 2019-та година. В следващите 12 месеца и въпреки негативните ефекти от covid-кризата, той е нараснал до 389,2 млрд. долара. Очакванията са в следващите четири години приходите в този сегмент да нараснат с 236,5 млрд. долара през следващите четири години., а до 2030 г. - обединеният пазар да достигне стойност над 1 трилион долара.

Потребителският сектор продължава да доминира в технологиите на интернет на нещата като за тази година се очаква да генерира 165,5 млрд. долара. Прогнозите са в следващите пет години тази цифра да скочи със 73% до 287,2 млрд. долара. Правителствата са вторите по активност участници на този пазар като генерират приходи от 75,4 млрд. долара към тази година. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера