Бестселъри на „Бест Фрутс” по света и у нас

Само за месец производителят на висококачествени плодови сокове с марка „Флорина” – „Бест Фрутс” вдигна сериозно градуса на интерес към продуктите си по време на три от най-мащабните изложения за храни и напитки за годината.

През октомври екипът на Бест Фрутс посети  Китай и Виетнам, където портфолиото на Флорина бе представено на 13-тото международно изложение на компании от малкия и среден бизнес в Гуанджоу. Събитието има за цел да изгради платформа за демонстриране на продукти, търговия, обмен и сътрудничество. Тази година участие взеха близо 3000 изложители с общо 4600 щанда от 31 китайски провинции и над 20 чуждестранни държави, а напитката от Роза Дамасцена на българския производител се превърна в истински хит сред конкуренти, клиенти и посетители. 

Отново през октомври Бест Фрутс накара стотици да запомнят марката „Флорина” по време на едно от най-мащабните изложения в световен план - Московското изложение „Златна есен". Впечатляващ интерес в Москва предизвикаха висококачествените плодови сокове на марката, както и новата продуктова линия на компанията – студен чай. Представянето на продуктите на Флорина на руския пазар е една стъпка нагоре в развитието на експортната дейност на Бест Фрутс.

 Изцяло обновен дизайн на портфолиото  –  нова опаковка за всеки вкус и настроение, показа компанията по време на  провелото се у нас най-голямо изложение в страната и в Югоизточна Европа в областта на хранително-вкусовата промишленост. Водещият професионален форум на хранителната индустрия в България и едно от авторитетните събития за бранша в Югоизточна Европа, който тази година бе от 9 до 12 ноември в Интер Експо Изложението привлича все по-голям интерес сред нови участници, включително колективни чуждестранни посетители, търговски мисии и бизнес делегации. В края на изложението „Бест Фрутс” бе сред отличените в Националния конкурс за най-добра опаковка „Приз Пак 2016“. Компанията получи грамота „Номинация за участие“ за Тетра Пак опаковки за плодова напитка „Горски плодове“ и „Студен чай - Лайм, магнолия и мента“, като оценка на усилията на фирмата за опазване на околната среда, потвърдено със сертификат от Организацията за оползотворяване на отпадъците от опаковки „Екопак България“ АД.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса