Tesla промени реклама в Южна Корея заради подвеждащо съдържание
Американският производител на електрически автомобили Tesla беше принуден да промени реклама в Южна Корея на Model 3 след като местният регулатор установи, че компанията е преувеличила в описанието на пробега на колата, предаде Ройтерс.
Така на южнокорейския сайт на Tesla вместо описанието, че Model 3 може да изминава „повече от“ 528 километра с едно зареждане, в рекламата вече ще пише, че колата може да изминава „максимум“ 528 километра, съобщават местни медии.
Според анализатори при студено време повечето електрически автомобили могат да изминат по-малко километри, отколкото е записано в описанията им.
В американския уебсайт за Model 3 се казва, че колата може да „отиде навсякъде в обсег от 358 мили (576 километра) с едно зареждане.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.