Да станем по-ефективни в три стъпки

Да станем по-ефективни в три стъпки

Едно от най-честите оплаквания на мениджърите е, че имат да свършат толкова много неща, а нямат време. Разбира се, основният виновник за това е кризата, която остави множество компании без нужния ресурс от хора. Другият фактор е, че сега много фирми преосмислиха начина, по който правят бизнес и управлението на тези промени също изисква допълнителни усилия.

Ето няколко стъпки как да излезете от тази каша:

Преосмислете приоритетите си

В много компании хората работят по множество проекти. Повечето мениджъри ги разглеждат един по един. Вместо това опитайте се да имате по-цялостен поглед върху нещата, които вършите. Така лесно ще  определите възможностите да съчетаете дейността по различните проекти и ще разберете кои може да отложите.

Елиминирайте проектите „зомбита”

В много компании хората продължават да губят време и ресурси за неща, които са им били възложени отдавна и не могат да бъдат изпълнени в близко бъдеще, вместо да се съсредоточат върху належащото. Някои служители дори развиват емоционална връзка с проекта, който движат и не искат да преустановят работата си по него.

Бъдете ефективни

Много мениджъри възлагат на служителите си да правят обширни прегледи на свършената работа в различни етапи. Това е важно, но понякога безкрайното правене на таблици и презентации отнема повече ценно време, отколкото е нужно. Не всяко напредване по отделен проект трябва да бъде на хартия. Директната комуникация, чрез която да бъдете информирани, понякога върши повече работа.

По материали на Harvard Business Review

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ