10-те най-подходящи олимпийци за рекламни лица
След края на Олимпиадата в Лондон, олимпийският флаг пристигна в Рио де Женейро.
За успехите, които постигнаха много от спортистите в английската столица вероятно ще се пише в учебниците по история на спорта. Имената на най-добрите от тях оглавяват листата с рекорди, станали факт на олимпийските игри тази година. Сега е моментът състезателите да насочат част от вниманието си към бизнес възможностите и да използват известността си по най-печелившия начин, смятат от маркетинг индустрията. Телевизия CNBC изброява 10 олимпийци, които според нея са най-подходящи за рекламни лица. Представяме ви ги в нова поредица, която започва така:
10. Сушил Кумар, борец
Сушил Кумар не спечели златния медал в борбата, както се надяваше, но се завърна в Индия като истински герой, със сребро. Борецът е първият индиец спечелил две отличия в последователни олимпийски игри, след като в Пекин той беше бронзов медалист. Вече рекламира камионите Eicher и напитката Mountain Dew, а след постигнатия успех на Олимпиадата през 2012 г. може да очаква още много предложения.
9. Олимпийският шампион на 110 метра Лю Сян
Той е суперзвезда в родината си Китай. Има златно отличие на 110 м с препятствия от Атина през 2004 г. По-късно стана рекламно лице на повече от 10 марки - Nike, Coca-Cola, Cadillac, Visa и China Mobile. Лю Сян се сблъска с доста критики на Олимпиадата в Пекин през 2008г., защото не успя да повтори своя успех. Въпреки че това се дължи на контузия, родната му публика бе силно разочарована, че атлетът не успя да стане шампион на китайска почва. В Лондон тази година съдбата му беше подобна. След като се спъна и падна още след първото препятствие, Сян се контузи, но се повдигна и завърши състезанието си, подскачайки на един крак. Този път реакцията бе съвсем различна, не толкова критична. Спортистът може повече да не участва на олимпийски игри, но със сигурност "продаваемостта му" като рекламно лице се е вдигнала, след тези в Лондон, смятат специалистите.
Очаквайте продължение!
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.