Китай започва национална кампания за контрол на спортните фенове в киберпространството

Китай започва национална кампания за контрол на спортните фенове в киберпространството

Китайският регулатор на киберпространството обяви, че започва двумесечна специална национална кампания за регулиране на интернет пространството, свързана с Азиатските игри в Ханджоу, която ще се фокусира върху проблеми като конфликти между феновете, включително обиди и манипулиране на коментари, съобщи радио Китай.

Според съвместното съобщение на секретариата на Държавното управление за киберпространството, отдела за управление на авторските права към Централния отдел за реклама и офиса на организационния комитет на азиатскити игри, кампанията е започнала на 29 август и ще продължи до 29 октомври. Нейна цел е да не се допуска умишлено разкриване на лична информация за спортисти, съдии и треньори, както и разпространението на обиди, клевети, оскърбления и атакуващо съдържание, което е възможно да увреди физическото и психическо здраве на индивиди.

Управлението ще следи и за съдържанието на новините, както пускането на фалшиви видеоклипове за спортни събития, създадени с технология за изкуствен интелект. Ще се следи и за незаконни маркетингови дейности, които рекламират стоки и услуги или събират лична информация.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.