Най-гледаните реклами за автомобили от началото на годината
Да си избираш автомобил по каталог е скучно. Автомобилните компании добре знаят това и харчат милиони за завладяващи сюжети на рекламни клипове. Но отдавна не е достатъчно да са просто добре заснети и още по-добре финансирани. Задължителното условие днес е да станат вирусни, независимо какъв е бил бюджетът. Не всеки успява да яхне вълната на славата, особено в жестоко-конкурентната среда на автомобилите. Ето кои успяха да дръпнат сериозно напред от началото на годината досега и да съберат милиони прегледи в интернет.
Новите приключения на хамстерите на Kia
Забавните, тлъсти гризачи, трениращи на бягащи пътечки и в зали за бокс, с времето се превръщат в стройни красавци в италински костюми. Но това е само за пред червения килим и неговата публика. Така е и с новия Soul: той също е станал по-строен и компактен, без това да се е отразило на вместимостта му.
280 маймуни и един Seat
Цели 280 маймунки пострадаха по време на рекламните снимки на клипа, посветен на супер мощния двигател на Seat Leon Cupra. Съдейки по рекламата, мощността му не се измерва в конски сили, а е равна на усърдието на маймунките, биещи тимпани.
Алтернативна версия за природозащитници
За тези, на които им е жал за животинките, Seat подготови алтернативна версия, в която възможностите на мощния двигател взривяват пералня.
Яко е да си лош!
В това вярват в Jaguar, така се казва и рекламното видео с участието на британски актьори, редовно изявяващи се като злодеи в холивудски филми – Бен Кингсли, Марк Стронг, Том Хидълстън. Режисьор на този рекламен шедьовър е носителят на „Оскар” Том Хупър.
Nice
Популярният актьор от сериала „Теория за Големия взрив” Джон Галеки наскоро се разписа в забавен клип под заглавие „Nice”, посветен на новото поколение Hyundai Sonata. Героят се закача със шофиращата редом същия автомобил красавица и изобщо не следи какво се случва на пътя. А това, както знаем води до различни последствия – в случая, с комичен характер.
Ловкият автоапаш
Няколко милиона прегледа събра в интернет и вирусният клип на руска рекламна агенция за кучето, което ловко „похищава” SubaruXV с мошенически трик – защото всички искат Subaru.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.