Microsoft отговаря достойно на реклама на Apple
Какво е технологията? Какво може да прави?
В реклама на iPad Air Apple посочи: тя е инструмент на креативността. Microsoft отговаря с рекламата си от Супербоул 2014, която продължава да се споделя в мрежата: тя е дори много повече. Видеото на Microsoft е озвучено с компютърния глас на Стиви Глийсън – бивш професионален играч от американската футболна лига, диагностициран с болестта на Лу Геринг – неврологично заболяване, при което пациентът страда от прогресивна дегенерация на моторните неврони – клетки в гръбначния стълб, и почти винаги е фатална болест. Стиви Глийсън е в инвалиден стол, но е горд татко на момченце и е благодарен на технологиите, защото са помогнали на него и милиони хора по света.
Рекламата посочва: технологията има силата да ни обединява. Тя ни вдъхновява. Отведе ни до места, за които само си мечтаехме. Тя дава надежда на отчаяните. И даде глас на безгласните. Технологията даде сила на всички ни.
Видеото е достоен отговор на кампанията Apple, смятат руските маркетинг наблюдатели в Adme.ru. Това е рекламата ни за днес. Какво мислите?
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.