Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Часът на пиара в малката фирма
Пазарът е пренаситен. Ако сте малка фирма, вероятно имате нужда от публичност, за да достигнете до повече хора. Пиар услугата обаче често струва повече, отколкото малкият бизнес може да си позволи. Особено когато е продължителна.
Има и алтернатива. Можете сами да бъдете своя пиар фирма, посочва в Inc.com Минда Зелтин. Авторката, собственик на пиар агенция и бизнес консултант, твърди, че вместо да прекарва част от ценното си време във външни консултации с пиар експерт и да плаща скъпо за услугата, всеки ръководител на фирма може да следва лична програма за връзки с обществеността. "Не е толкова сложно, колкото звучи", посочва тя.
Всичко започва от "часа на пиара". Това е час, определян във фирмата всеки ден от седмицата. Той всъщност може да бъде и по-кратък отрязък от време – 20 -30 минути. Според графика на изпълняващото го лице. Независимо колко е дълъг този "час" и дали всъщност е 60 минути, най-важното е той да се изпълнява редовно.
Какво се върши в него?
В това време трябва да се създаде списък с контакти с медиите, да се телефонира на журналисти и редакции, да се изпращат имейли до хора и да се мислят интересни истории, от които информационните медии биха се заинтригували.Това е час за работа по спечелването на публичност. За обратна връзка с клиенти и извоюването на препоръки. Час за работа в социалните медии.
Когато стане навик, той ще сработи. "Ако сте достатъчно постоянни, ще видите, че скоро хората, които опитвате да спечелите в медиите, ще започнат да ви се обаждат. На по-късен етап този час дори няма да бъде необходим, защото вече ще сте спечелили необходимите връзки. Това ще стане нещо, което ще заработи за вас с времето", казва пиар консултантът.
Освен това, когато дойде време да се представяте пред медиите, разказвайте човешки истории. Твърде много предприемачи погрешно подчертават качествата на бизнеса си, щом им се предложи публичност. В малкия бизнес личното е ключов компонент от имиджа. Днес разполагаме с толкова много избори какво да закупим и кого да изберем, че само когато разпознаем нещо истинско, сме готови да се свържем с него.
И още: Мнозина в бизнеса се смущават да опитат да напишат прессъобщение. Това обаче съвсем не е толкова трудно, смята авторката. Просто е предизвикателство. При непрофесионалист отнема повече време, но не е невъзможно да се получи. Особено, ако се упражнява в "часа на пиара" в малката фирма.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.