Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Философска реклама за живота и смъртта
Бразилската агенция DDB представи нова, философска телевизионна реклама. Гласът зад кадър в анимацията, дълга минута, говори за живота и смъртта, за приликите и разликите между вярванията на религиите. "Казват, че има Рай и Ад в края. Така казват. Че три дни се издигаме. Това казват някои. И, че ще отидем там, където предците ни живеят. Че ще бъдем ангели, животни, разстения, вируси", разсъждава той.
Идеята на кампанията е, че каквото и да се случи, тялото остава тук. Призивът е зрителите да участват в програмите за донорство на органи.
Рекламата се разпространява от името на бразилската Асоциация за трансплантация на органи ABTO. Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.