ФАРА’11 стартира с ръст на заявките

ФАРА’11 стартира с  ръст на заявките

40 рекламни агенции и над 300 заявки участват в тазгодишното 12. по ред издание на Фестивала на Асоциацията на рекламните агенции (ФАРА). Това съобщиха организаторите на фестивала.

Събитието ще се проведе в курортен комплекс Албена от 7 до 10 септември. Целта е да бъде направен преглед на постиженията на българската реклама през 2010 и 2011 г. и да бъдат отличени най-добрите реклами сред участниците в отделните категории. На 10 септември в 20.00 часа във вариете "Албена" ще се състои церемонията по награждаване на победителите.

„Окончателната статистика сочи, че заявките за ФАРА 2011 са общо 319, което е ръст от 10% спрямо година по-рано, когато техният брой бе 288, посочи Мариана Брашнарова - изпълнителен директор на АРА-България и директор на Фестивала.

Участниците в конкурсната програма ще бъдат оценявани от две групи жури. Едното жури е творческо, с председател Йордан Жечев /творчески директор – DDB Sofia/. Второто е медийно, в състав: Десислава Олованова /изпълнителен директор и основател - reforma/, Десислава Стоянова /изпълнителен директор – „ЗенитОптимедия/Публисис“/, Иво Алтънов /управляващ директор – Noble Graphics/, Йоана Панчева /акаунт директор – DDB Sofia/, Лили Георгиева /лидер – Mindshare/, Лилия Илиева /оперативен директор – Euro RSCG/MPG/, Пламена Филипова /медиа директор – КРЕС/.

Тази година в рамките на програмата на фестивала ще изнесе лекция Доминик Лил - главен секретар на Европейската асоциация на комуникационните агенции и директор на Euro Effie. Той ще направи анализ на кампании, участвали в конкурса Euro Effie в периода 2003-2008 г. Специално участие също така ще има и вицепрезидентът на EACA /European Advertising Standards Alliance/ Пие Жаспер, който ще говори по темата „Саморегулацията – гаранция за творчеството, свободата и отговорността на рекламите“. Сред участниците в третия фестивален ден са и: Джон Палант - регионален директор за Европа, Близкия Изток и Африка на Saatchi & Saatchiр, както и Стив О Меара - оперативен директор на SwanBay Group.

Категориите в първия ден са „Радиореклама“; „Тв реклама“, „Кинореклама и филмови форми“; „Дигитални кампании“. Във втория ден на фестивала, успоредно с представянето и първи кръг от журирането на медийните кампании, онлайн кампаниите и рекламните форми, участващи в категория One-to-one Communication, ще бъдат представени и „Новите медии и рекламни техники в интернет, като предизвикателство за старите кучета от индустрията.“

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ