Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Там, където марките се срещат с потребителите (снимки)
Нов магазин в Ню Йорк предоставя на малкия бизнес, големите марки и фирмите за електронна търговия физическо пространство, в което могат да се свързват с клиентите по уникален начин.
Идеята е сред последните иновации в САЩ. Неин автор е американката Рейчъл Шехтман – консултант, работил за GAP, Kraft и Lincoln. Тя описва бизнеса си като верига магазинии, които осигуряват място за уникална среща между марките и потребителите.
Всеки отделен магазин разказва история. Организиран е и декориран по определена тема. Последните открити магазини от веригата с име STORY, са посветени на теми като здраве, цветове, любов. Всички те предлагат нов тип изживяване.
Веригата стартира през 2011 г. в Ню Йорк сити. Всяка от темите си разработва със спонсор. Така например производителят на бои за дома Benjamin Moore боядисва инсталацията в магазина й, посветен на цветовете. Това място за пазаруване по-късно става известно с интерактивните си възможности. Хората там могат да се снимат и след това снимката им да стане част от интериора.
Целите търговски пространства са изпълнени с екрани, декорирани и представени тематично. Магазините са създадени като арт пространства, които следват темата си. Всички предмети са уникални, изработени на ръка, високотехнологични, но интуитивни за употреба.
Компанията е правила тематични магазини и съвместно с фирми, специализация в е-търговията като Birchbox.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.