Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Помощ! Клиентите не отварят имейлите ми
Обновена 01:11ч., 04.06.2015
Безсмислено е да изпращате имейли до потенциални клиенти, ако те направо ги трият от пощата си.
Това припомня в сайта на американското списание Inc. редовният му колумнист Джефри Джеймс. Той изброява съвети за търговци и маркетолози, с които тези професионалисти да си гарантират, че имейлите им с оферти се четат, а не са трити непрочетени и игнорирани. Ето какво съветва авторът.
- Изпращайте имейли до хора, които познавате, дори и бегло. Шансът някой да отвори имейла ви е много по-голям, ако го получава от вас като човек, с който някога се е срещал. Личният контакт в миналото е най-сигуррният начин да си подсигурите възможност електронната ви поща да бъде отворена. Как да се сдобиете с повече контакти, ако нямате достатъчно? Вариант е ключови служители в компанията ви да изпращат имейли до собствената си мрежа от контакти.
- Общи познати. Ако горната опция не е възможна, най-добрият начин да убедите някой да работи с вас е като споменете името на общ познат. Например: "Г-н Х предложи да се свържа с вас". Уверете се, че имате разрешение да използвате името на лицето, в противен случай това ще има обратен ефект.
- Използвайте конкретен опит на клиент. Ако и предишният вариант не е възможен, опитайте със сюжетна линия, която описва опита на друг клиент. Например, озаглавете мейла така: "Как спести клиент Х 20% от разходи за инвентаризация".
- Споменете конкурент. По същата схема може да използвате името на конкурент, за да привлечете вниманието на друг клиент.
- Изведете потенциална полза. Ако нито едно от горните не работи, просто трябва темата на писмото да включва нещо, което има значение за получателя на вашия имейл.
- Оставете темата като празен ред. Понякога хората отворят имейли без тема просто от любопитство.
Успех!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Bloomberg: Европа е изправена пред нова газова криза, за година цените са се увеличили 45 %
Енергетика |
Обновена 18:00ч., 23.11.2024
ПП-ДБ към ГЕРБ: Държим срещата да е пред медиите, трябва да решим как да спрем влиянието на Пеевски
България |
Обновена 17:59ч., 23.11.2024
Рейтингът на премиера на Великобритания Киър Стармър рязко пада, националистът Фарадж е във възход
Общество |
Обновена 17:30ч., 23.11.2024
ГЕРБ призова ПП-ДБ разговорът в политиката да се върне на масата на преговорите, а не през медиите
България |
Обновена 17:00ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
България |
Обновена 10:45ч., 23.11.2024
Мощна хиперзвукова вълна от космоса е достигнала Земята след сблъсък на галактики
Наука и Здраве |
Обновена 15:00ч., 23.11.2024
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Свят |
Обновена 10:00ч., 23.11.2024
Експерти и анализатори учредяват политическата партия „България може“
България |
Обновена 11:30ч., 23.11.2024
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.
Бизнес |
Обновена 08:30ч., 23.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.